Vers en met liefde; dat is de boodschap van de tv-spot die vanaf 27 april te zien is op de publieke zenders. Het is een gezamenlijk initiatief van zeven versdetailhandelbranches. De spot toont de kracht van de versspecialist in de buurt. 'Koop lokaal' is - zeker in deze tijd - voor de ondernemers van groot belang.
De tv-spot laat zien waar de verswinkeliers voor staan: lokaal betrokken, huisgemaakte en unieke producten, kennis van de herkomst, passie voor producten, persoonlijk contact, veilig winkelen en straat- en sfeerbepalende winkels. Dat doen deze winkeliers elke dag, met liefde. Daarom is de boodschap in deze spot: Vers en met liefde, de versspecialisten in jouw buurt.
De tv-spot is een eerste vorm van gezamenlijke communicatie door de versspecialisten. De samenwerkende branches zijn de groentespecialisten (AGF Detailhandel Nederland), foodspecialiteiten winkels (Vakcentrum), visspecialisten (VNV), bloemisten (VBW), poeliers (NBPW), slagers (KNS) en bakkers (NBOV).